Každý, kdo auto má, ví, kolik mu „toho sežere“, jak se lidově praví. Muži si o tom vyprávějí u piva a chlubí se tím ženám. Protože čím menší spotřeba, tím více možno třeba vypít piva. A je jedno kde a je jedno s kým. Moudří jsou ti lidé, kteří si koupili auto s kombinovaným spalováním, nebo motorem jen na naftu. Ti asi ušetří nejvíce na pohonných hmotách. I když je zde to podivné AdBlue a s ním také DPF. Jistě všichni řidiči dieselů ví, o čem je tu řeč. Tak tedy AdBlue snižuje škodlivost emisí vypouštěných do ovzduší a zkratka DPF znamená zkratku z anglického Diesel Particulate Filter.
K tomu všemu by se ještě mělo také přibrat EGR Exhaust Gas Recirculation, aby to bylo všechno pohromadě. Tyto tři věci dohromady tvoří tu méně příjemnou složku při starosti o automobil, ale bohužel, je to tady a nedá se s tím nic dělat. Skutečně nedá? Jistě již několik chytráků chtělo celkově systém AdBLue nějak deaktivovat a už auto nenastartovali. Inu, i na tohle musí být prvotřídní odborník a udělat to šikovně. Tak, aby to neublížilo provozu. A vězte, že to udělat jde a poměrně lehce, ale musí to dělat opravdový znalec. A takových zase tak moc nemáme, i když se vždy nějaký najde.
Umí udělat jak mechaniku, tak i software. A to vše tak, že zákazník je plně spokojen. Odpadly mu starosti se systémem, a ještě navíc také bude mít menší náklady. Nebude dolévat tekutinu nutnou k provozu AdBlue. Nebudeme zde sáhodlouze probírat ekologii, na to nemáme v tomto článku ani čas a ani místo. Na to se můžeme podívat v tom dalším. Zde tedy zůstaneme u šikovného odblokování DPF a tím to pro nás zatím zvadlo. Pokud o stejnou službu stojíte, tak ji už nehledejte, ale klikněte na odkaz výše v článku. Ano, tvoří jej ta zkratka a je jinou barvou textu. To vás přenese na jiný web, kde si ještě něco můžete přečíst, ale také si službu objednat.